Hrek/News : Pedro Lpez: Mutassk meg a lnyok, mire kpesek! |
Pedro Lpez: Mutassk meg a lnyok, mire kpesek!
repens 2015.07.04. 16:00

Ma este, magyar id szerint 18 rtl Reykjavkban EB-dntt vv Svjc ellen a spanyol ni U-17-es vlogatott. A dnt eltt az els nagy tornjn remekl bemutatkoz edz, Pedro Lpez vlaszolt a FIFA.com krdseire.
- Hogyan rn le a sajt edzi filozfijt?
- A techniks focit kedveljk, ez segti a jtkosok fejldst, egynileg is, s csapattagknt is. A ltvnyos focit, ahol jl kell kezelni a labdt, s ahol gyakoriak az ember ember elleni szitucik. Tartani a labdt, j bemozgsokat produklni, s persze j befejezseket is. Szeretjk, ha mink a veznyl szerep.
- Mik a csapata kifejezett erssgei vagy sajtossgai?
- F rtkeink a techniklis kpzettsgnk, valamint az, hogy a lnyok kiteszik a lelkket a plyra.
- Volt valamilyen kulcsmomentum, vagy fordulpont a dntig vezet t sorn?
- Nem lehet egyetlen pillanatot kiemelni. Csapatknt mkdnk, folyamatosan jl teljestettnk az egsz torna sorn, ennek ksznheten tudtunk egyre fejldni s elrni a kitztt clokat. Meccsrl meccsre nttek az elvrsaink, gy aztn nem lehet egyetlen kulcsmomentumrl beszlni.
- Vlemnye szerint hogyan fejldtt a csapata az U-17-es EB alatt?
- A torna sorn a legjobb csapatokkal versengtnk, s ezek az ellenfelek segtettk a fejldsnket. Itt minden egyes mrkzs kemny volt, fejldnnk s javulnunk kellett a torna sorn. Ez a krnyezet egyrtelmen jobb s ersebb csapatt tett bennnket. A lnyok egynileg is fejldtek a hozzllsukat tekintve, attl, hogy ilyen nehz ellenfelekkel kerltek szembe. A csapatunkban a legfiatalabb lnyoknak is megvan a megfelel tudsuk, csak egy edz kell, aki ezt felsznre tudja hozni. Ha megvan valakiben a tehetsg, az olyan mint egy virg: folyamatosan ntzni kell, hogy tovbb fejldhessen.
- Mit vr a vasrnapi dnttl, persze a gyzelmen kvl?
- Azt kvnom, hogy a lnyok lvezzk a jtkot, s kifejezsre tudjk juttatni a bennk rejl tehetsget. Mutassk meg egsz Eurpnak, mire is kpesek! Akr jl alakul szmunkra az eredmny, akr nem, azt akarom, hogy elgedettek lehessnk azzal, amit ezen a tornn elrtnk.
|